Politica de Retur

Exercitarea dreptului de retragere din contractele la distanta

Conform OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage (perioada de retragere) din contract fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat costurile suplimentare.

Perioada de 14 zile, in care consumatorul isi poate exercita dreptul de retragere, incepe din ziua in care acesta sau o parte terta (alta decat transportatorul) intra in posesia fizica a produselor.

Consumatorul va trebui sa suporte costul aferent returnarii produselor in caz de retragere. Costurile suplimentare reprezinta orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii calitatilor si functionarii produselor, taxe postale sau de orice alta natura) care urmeaza a fi suportate de consumator cu ocazia exercitarii dreptului de retragere.

Politica de retur SIMIVI SERV SRL aplicabila in magazinul online pentru consumatori (persoane fizice)

SIMIVI SERV SRL ofera clientilor sai serviciul de returnare al produselor conform legislatiei in vigoare si politicii interne.

Rambursarea sumelor se face in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la transmiterea intentiei cumparatorului de renuntare si receptionarea fizica a produselor in punctul de lucru, fara alte cheltuieli suplimentare (ex: comisioane) in afara cheltuielilor directe de returnare a produselor care se vor scadea din pretul platit (costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile);

Restituirea sumelor incasate, in cazul in care consumatorul nu doreste un alt produs, se va face astfel:

  • Prin virament bancar, cele achitate prin card bancar si/sau OP (in cazul solicitarii returului la o data ulterioara vanzarii);
  • Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului;
  • Prin transmiterea catre banca a solicitarii de anulare/refacere a tranzactiei, in cazul in care plata s-a efectuat cu card bancar (in cazul in care produsele se returneaza in aceeasi zi in care s-a efectuat plata sau in toate cazurile in care produsele au fost achizitionate cu plata in rate - cu card de credit).

Consumatorul poate solicita un produs de o calitate si la un pret echivalente cu cele comandate si returnate.

SIMIVI SERV SRL va suporta cheltuielile de retur DOAR in cazul in care returul produselor se datoreaza unor motive imputabile SIMIVI SERV SRL.

Atentie! Costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile. In cazul in care produsul a beneficiat de transport gratuit din partea firmei, consumatorul va trebui sa plateasca si transportul livrarii, nu numai pe cel al returului.

Pentru produsele cumparate in rate, consumatorul va trebui sa plateasca in cazul returnarii produsului si costurile impuse de firma de creditare, costuri ce reprezinta cheltuielile acestora pentru realizarea si rezilierea contractului dumneavoastra. Acestea variaza in functie de firma de creditare aleasa.

In termenul legal de 14 zile pot fi returnate produse care:

– Sunt in aceeasi stare in care au fost livrate;

– Nu depasesc termenul de 14 zile de la data primirii;

– Sunt in termenul de valabilitate/garantie (nu expira in mai putin de 10% din totalul zilelor cuprinse in perioada de valabilitate);

– Corespund specificatiilor tehnice mentionate in comanda;

– Nu au facut obiectul unei comenzi speciale;

– Nu prezinta urme de lovire sau deteriorare, inclusiv de interventii neautorizate asupra produsului;

– Nu prezinta urme vizibile de uzura sau folosire (ex. murdarie, zgarieturi, ciobituri, lovituri), inclusiv utilizare excesiva, soc electric si/sau mecanic;

– Produsele sunt obligatoriu returnate in ambalajul original (ambalajul in care au fost achizitionate), cu toate accesoriile si eticheta integre (fara urme de utilizare, deteriorare, lovire);

– Sunt insotite de accesoriile si documentele apartinand produsului (ex. factura fiscala, certificate de garantie si/sau conformitate, fise tehnice, manual de utilizare, documentatie tehnica etc).

Nerespectarea conditiilor de mai sus, precum si aducerea produsului, prin orice mijloc, intr-o stare necorespunzatoare repunerii in vanzare, duce la refuzul returului.

Pentru alte informatii legate de returul produselor, aveti posibilitatea transmiterii unei solicitari pe adresa de e-mail office@belgarden.ro sau puteti apela Serviciul Suport Clienti la numarul de telefon: 0743 211 122.

Comunicarea cu consumatorul se va face in scris, pe adresa de e-mail cu care s-a efectuat comanda initiala.

Model de formular de retragere

Prezentul formular se trimite inapoi completat doar daca doriti sa va retrageti din contract.

- Catre: (se introduce numele, adresa postala si, daca este cazul, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale prestatorului)

- Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse/prestarea urmatoarelor servicii

- Comandate la data/primite la data

- Numele consumatorului (consumatorilor)

- Adresa consumatorului (consumatorilor)

- Semnatura consumatorului (consumatorilor) (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hârtie)

- Data

-----

Folosirea formularului mentionat nu este obligatorie, ci este o recomandare pentru desfasurarea in conditii optime a procedurii de retur.

Pentru a respecta termenul limita de retragere de 14 zile, este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.